ACTIVITAT 2.5
Annex: Autoavaluació de l’activitat i del seguiment de l’avaluació continuada
En aquest treball s’ha desenvolupat la fitxa proposada al professor de l’assignatura, “està molt lluny el sol?”, estructurant-lo en diferents parts. Inicialment, represento la fitxa ampliada, seguidament faig la descripció formada per dos parts: el docent i les activitats que han de realitzar el alumnes. En la part del docent es defineix els objectius i els passos a seguir per realitzar l’activitat. A la part dels alumnes presento les fitxes o instruccions que han de seguir els alumnes a l’aula ordinària i a l’aula d’informàtica. Finalment, tindríem l’avaluació de l’activitat realitzada i les conclusions. A banda, he realitzat el mapa conceptual sobre on es situa l’activitat realitzada en relació als conceptes del mòdul de Jonassen. En definitiva, crec que els objectius proposats inicialment en aquesta activitat s’han complert satisfactòriament i que aquest disseny es podria aplicar en una situació real.
A banda, durant l’avaluació continuada s’ha aconseguit un aprenentatge significatiu ja que ha estat un procés actiu, constructiu, col•laboratiu, intencional, conversacional, contextualitzat i reflexiu que hem hagut de fer al llarg dels diferents treballs i en els que se’ns demanava aquest esforç. Respecte de la primera activitat fins a l’ultima hi ha hagut un canvi que s’ha reflectit en els diferents treballs tant d’esquemes mentals com de canvis conceptuals. I, on ha quedat clarament demostrat que les Tic tenen molt a dir en aquests tipus d’aprenentatges.
Com a conclusió, sobre l’assignatura, dir que tot i que m’ha suposat un esforç considerable seguir el ritme dels treballs donat que es composaven de petites activitats que havies d’anar fent amb molta continuïtat, m’ha semblat molt instructiva i tota una reflexió pràctica sobre l’aprenentatge i la seva adquisició. He d’admetre que en algunes miniactivitats com el debat en el que s’havia de seguir un model d’argumentació, adaptar-me a aquests models no ha estat una tasca fàcil ja que donar una informació seguint unes pautes d’argumentació tant estrictes i a les que no estava acostumada m’ha suposat un esforç de dies de com plantejar-ho, com fer-ho, què dir.... però suposo que d’això es tractava, no?
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada